UA-39881673-1

Pristatymas

PRISTATYMO BŪDAI:

1. NEMOKAMAS PREKIŲ ATSIĖMIMAS OPTIKOJE

Prekių atsiėmimas fizinės prekybos vietoje. Jūs būsite informuoti telefonu/sms pranešimu/el. paštu, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas atsiimti Jūsų pasirinktame optikos salone:   

  • Vilniuje: Vokiečių g.26; PLC "Panorama", PPC "Ozas", PLC „Outlet Park“ Išparduotuvė, PPC „Akropolis”
  • Kaune: Laisvės al. 57, PLC "MEGA", PPC "Akropolis”
  • Klaipėdoje: H. Manto g. 9, PPC „Akropolis”
  • Druskininkuose: M.K. Čiurlionio g. 52
  • Šiauliuose: PPC „Akropolis”

2. NEMOKAMAS PRISTATYMAS LIETUVOJE PER LP EXPRESS KURJERIŲ TARNYBĄ

Prekės pristatomos Lietuvoje Jūsų nurodytu adresu. Oficialus pristatymo laikas 5 darbo dienos, jei prie prekės nenurodyta kitaip. Prekės pristatomos tik darbo dienomis.

  • jeigu Jūsų užsakymas viršija 15.00 Eur, prekes pristatome NEMOKAMAI;
  • užsakymams iki 15.00 Eur  taikomas 1.50 Eur pristatymo mokestis;

       DĖMESIO:

  • į Neringą siuntos pristatomos tik per Lietuvos paštą.
  • Prekių pristatymo metu privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui, privalote surašyti pastabas apie siuntos pakuotės pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą. Priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be papildomų pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga. 

Jei prekių nepavyksta pristatyti per LP Express tarnybos nustatytą pristatymo terminą, prekės bus grąžintos į mūsų elektroninę parduotuvę, o tas pačias prekes siunčiant antrą kartą bus taikomas 1,50 pristatymo mokestis, nors užsakymas ir viršija 15,00 Eur

3. PREKIŲ SIUNTIMAS LIETUVOJE LIETUVOS PAŠTU

Prekės pristatomos į artimiausią, Jūsų nurodytam adresui, pašto skyrių. Lietuvos pašto siuntimo laikas 5-14 darbo dienų, po prekės atidavimo į pašto skyrių. Prekės pristatomos tik darbo dienomis.

  • jeigu Jūsų užsakymas viršija 15.00 Eur, prekes pristatome NEMOKAMAI;
  • užsakymams iki 15.00 Eur  taikomas 1.50 Eur pristatymo mokestis;

Jei prekių neatsiimsite per Lietuvos pašto nustatytą atsiėmimo terminą, prekės bus grąžintos į mūsų elektroninę parduotuvę, o tas pačias prekes siunčiant antrą kartą bus taikomas 1,50 pristatymo mokestis, nors užsakymas ir viršija 15,00 Eur

4. PREKIŲ PRISTATYMAS Į LP EXPRESS SIUNTŲ SAVITARNOS TERMINALUS

LP EXPRESS 24 - tai visą parą veikantys siuntų savitarnos terminalai.

  • Siuntas galėsite atsiimti Jums patogiu laiku ir patogioje vietoje – terminalai yra pastatyti prie didžiųjų prekybos centrų, degalinių, miesto aikščių ir kitų judrių vietų;
  • Plačiausias terminalų tinklas Lietuvoje – 71 terminalas 41 mieste;
  • Apie siuntos patalpinimą terminale būsite informuoti sms pranešimu.

 Prekės pristatomos tik darbo dienomis. 

  • jeigu Jūsų užsakymas viršija 15.00 Eur, prekes pristatome NEMOKAMAI;
  • užsakymams iki 15.00 Eur  taikomas 1.50 Eur pristatymo mokestis;
  • gavėjas siuntą iš terminalo turi atsiimti per 72 val. nuo siuntos pristatymo į terminalą momento.

Jei prekių neatsiimsite per LP Express nustatytą atsiėmimo terminą, t.y. per 72 val., prekės bus grąžintos į mūsų elektroninę parduotuvę, o tas pačias prekes siunčiant antrą kartą bus taikomas 1,50 Eur pristatymo mokestis, nors užsakymas ir viršija 15,00 Eur

LP EXPRESS 24 siuntos atsiėmimas

5. PREKIŲ SIUNTIMAS Į UŽSIENĮ LIETUVOS PAŠTU

Prekės pristatomos į užsienį į artimiausią Jūsų nurodytam adresui pašto skyrių. Pristatymo laikas 5-14 darbo dienų, jei prie prekės nenurodyta kitaip.

  • jeigu Jūsų užsakymas viršija 15.00 Eur, taikome 2.50 Eur pristatymo mokestį;
  • užsakymams iki 15.00 Eur  taikomas 6.00 Eur pristatymo mokestis;

Prekės pristatomos tik darbo dienomis. 

Jei prekių neatsiimsite per Jūsų pašto nustatytą atsiėmimo terminą, prekės bus grąžintos į mūsų elektroninę parduotuvę, o tas pačias prekes siunčiant antrą kartą bus taikomas 6,00 Eur pristatymo mokestis, nors užsakymas ir viršija 15,00 Eur

6. BENDROSIOS NUOSTATOS

Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
 
Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
 
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
 
Pirkėjas privalo visais atvejais ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo siuntos gavimo dienos informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
 
 

ATSISKAITYMO BŪDAI:

1. El.bankininkystės sistema/Paysera

Tai saugus būdas greitai ir patogiai atsiskaityti už prekes. Ja naudojantis Jums nereikės patiems formuoti pavedimo ir suvedinėti visų reikalingų laukelių – tai už jus padarys integruota sistema. Jums tereikia įprastai vykdyti užsakymą ir vadovautis nuorodomis.

Paysera sukurta sistema leidžia atsiskaityti saugiai internetu pasirenkant Jums patogų atsiskaitymo būdą. Apie Jūsų atliktą apmokėjimą mes sužinosime netrukus po atsiskaitymo įvykdymo, todėl ir siuntą galėsime suformuoti dar tą pačią dieną.

 

2. Bankiniu pavedimu

Mokėjimų skyrelyje turite užpildyti formą su šiais duomenimis:

             Gavėjas: UAB "Optometrijos centras"
             Gavėjo kodas: 135520086
             Bankas: AB SEB BANKAS
             Banko kodas: 70440
             Sąskaita:LT55 7044 0600 0796 0771

Mokėjimo paskirtis: Nurodykite užsakymo numerį

             Gavėjas: UAB "Optometrijos centras"
             Gavėjo kodas: 135520086
             Bankas: AB SWEDBANK
             Banko kodas: 73000
             Sąskaita: 
LT34 7300 0101 3919 2116


Mokėjimo paskirtis: Nurodykite užsakymo numerį

Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.Prekių pristatymo informacija:

  • Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  • Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
  • Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
  • Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
  • Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
  • Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.